Freedom~

Dec. 22nd, 2009 03:14 pm
carmendove: ([Korean] MBLAQ - Seungho)
[personal profile] carmendove
Final Exams Are Over! Whoo!!!!

I feel so lazy right now even though I know I can't afford to be. I have 5 MBLAQ fics in the process of being written and I still need to finish my Minho/Key & Seungho/Joon followups. I have about a billion videos to sub for [livejournal.com profile] worldvidz. I have so many graphics & requests to finish that I've been putting off forever. I want to change the headers and layouts for all my comms and this journal. And so much real life stuff I promised I would catch up with once exams were over. Ugh. Now it's all piled up and I'm getting scared just looking at the list O_O

*sigh* I guess I'll just tackle it one by one....

I hope everyone else is enjoying their break :D

Date: 2009-12-22 08:24 pm (UTC)
From: [identity profile] grayraven.livejournal.com
Mine ended today too! COngrats to us both hehe XD

Date: 2009-12-22 08:37 pm (UTC)
From: [identity profile] carmendove.livejournal.com
Yay! *high five*

Date: 2009-12-22 08:45 pm (UTC)
From: [identity profile] printsofroses.livejournal.com
Congrats ! Your exams ended !

Time to relaxxxx !! ;)

Date: 2009-12-23 10:43 am (UTC)
From: [identity profile] carmendove.livejournal.com
I hope so...

Date: 2009-12-22 10:23 pm (UTC)
From: [identity profile] bilijoon.livejournal.com
But at least exams are over!!! haha.

Date: 2009-12-23 10:44 am (UTC)
From: [identity profile] carmendove.livejournal.com
Yeah, I'm definitely glad those are done :D

Date: 2009-12-22 11:12 pm (UTC)
From: [identity profile] green-wing.livejournal.com
*yay* for exams finally being over :D

*LOL* well, you know mine are never a rush job so you can take your time with them *hugs* :)
(if you want to leave them til the new year, that's fine)

Date: 2009-12-23 10:47 am (UTC)
From: [identity profile] carmendove.livejournal.com
:D

Oh no, I don't want to put it off for that long. I'm going to try to get the first two done before Christmas *crosses fingers*

Date: 2009-12-23 10:26 am (UTC)
From: [identity profile] benxavier.livejournal.com
welcome back....miss u
^_^ <3 <3

Date: 2009-12-23 10:47 am (UTC)
From: [identity profile] carmendove.livejournal.com
Awww. Thank you!

Date: 2009-12-23 07:19 pm (UTC)
From: [identity profile] allbottledup.livejournal.com
Congrats!!!!
Enjoy the holidays!

Did you get my virtual gift? I sent some out and I'm hoping it came through ok.

Date: 2009-12-23 11:15 pm (UTC)
From: [identity profile] carmendove.livejournal.com
You too :D

*facepalms* I knew I was forgetting something!
I was going to comment and thank you for making my userinfo all pretty but exams sort of sucked my brain dry.
Thank you!!!! *hugs*

Date: 2009-12-25 02:31 am (UTC)
From: [identity profile] allbottledup.livejournal.com
You're welcome! Enjoy and *hugs back* :)

Date: 2009-12-24 03:30 am (UTC)
From: [identity profile] x-urbia.livejournal.com
Your fics kick butt, btw

Date: 2009-12-24 03:34 am (UTC)
From: [identity profile] carmendove.livejournal.com
Awww. Thank you!

Profile

carmendove: (Default)
carmendove

November 2010

S M T W T F S
 123456
78910111213
141516171819 20
21222324252627
282930    

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jul. 25th, 2017 12:52 pm
Powered by Dreamwidth Studios